rosasocker

Alla inlägg den 22 november 2010

Av rosasocker - 22 november 2010 19:56

Godkväll

   Godkväll    

             gott folk...


Nej! fick hem brev idag att jag skulle till tandläkaren:'( har nog världens värsta skräck för det. Hatar det så sjukt mycket. 


Men iallafall så har denna dagen varit underbar,systertyser följde med mig hem och vi har för det mesta flummat runder och myyst. Kom fram till att imorron innan konfan ska jag handla hår färg,vad tror ni det blir? Brunt vs Blont? ni får se;)

Men hon följer iallafall med mig hem efter konfan så färgar vi mitt hår *happyface*. Nej ni tycker säkert det är tråkigt jag skriver så mycket så ska inte göra det ikväll. Ska ta fram spanska boken och fokusera på den,


Inlägget får avslutas med en fin gammal bild på mig och angelica http://itremindsyouofme.bloggplatsen.se/ (:

  

Som vanligt alltid lika sexiga(A) älskar dig honey!...

Presentation


Hejdär!
Mitt namn är peggymånsson och är snart 15 underbara år. Skriver om allt som betyder ngt för mig. Följ min blogg och glöm inte att kommentera.
P&K
pegggym

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards