rosasocker

Alla inlägg den 19 november 2010

Av rosasocker - 19 november 2010 20:30

Love somebody

                        like you....


Tårarna rinner ner längs min våta kinder,det är tårarna som rinner sen du försvann bort från mig. Jag trodde aldrig jag skulle få se dig,få se dina vackra ögon. Men när jag väl gjorde det föll alla bitar på plats det var dig jag velat ha hela tiden har bara varit för blind för att inse det. Du kommer aldrig förstå och det gör ont för jag vet att jag slängt bort en underbar kille. Kan inte ens skriva längre för allt är tomt i mitt huve utan dig försvinner mina ord. Det var mitt eget fel,men du ska veta att jag tänker på dig varje kväll. Jag vet inte vad jag ska säga mitt hjärta svider och hela min kropp lider. Jag är ledsen för allt väntar på att du ska ta min hand igen..

Presentation


Hejdär!
Mitt namn är peggymånsson och är snart 15 underbara år. Skriver om allt som betyder ngt för mig. Följ min blogg och glöm inte att kommentera.
P&K
pegggym

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards