rosasocker

Alla inlägg under oktober 2010

Av rosasocker - 1 oktober 2010 20:29

. . .Vila I Frid farfar. . .


Kommer aldrig glömma dig farfar,du var den bästa på jorden.

Kan lova att du alltid kommer finnas i mitt hjärta dag som natt.

Våra minnen med dig är många men har nu slutat. Du fick den vila du verkligen förtjäna efter allt kämpande så fick du vila.

Jag hoppas du får det bra,lovar att mina tårar kommer rinna för dig varje kväll.

Om du varit här hade du nog suttit vid våran sida och sakt att vi inte skulle sörja för du hade gjort tid det var dags nu.. 

Ska lägga den vackraste rosen på din kista med en text på rakt från botten av mitt hjärta. Kan inte fatta att du är borta,kan inte fatta att jag aldrig får träffa dig igen. Kommer alltid minnas dig som den varm hjärtade person du alltid varit,som den kämpe du varit. Tack för vad du givit, Tack för vad du var, Tack för alla de ljusa minnen som du lämnar kvar. 


Glädje och smärta.
Det fanns för oss alla ett rum i ditt hjärta,
för alla utav oss du gjorde ditt allt.
Du deltog med oss i vår glädje och smärta
Tack kära farfar, tack för allt.


My hero you will never be forgotten  


-  lova mig att vila i frid min stjärna kommer alltid älska dig...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejdär!
Mitt namn är peggymånsson och är snart 15 underbara år. Skriver om allt som betyder ngt för mig. Följ min blogg och glöm inte att kommentera.
P&K
pegggym

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards